Růženčin módní bloček

Autor

Přicházíme k vám s novým seriálem, který by měl zaplnit velkou díru v internetovém světě. Konkrétně v jeho módní části. A zde „díra na trhu“ u dětské módy podle nás rozhodně je. A tak ji zaplňme! Nejde však o to, co či kde dětem koupit. Takových obchodů (krásně česky řečeno e-shopů) jistě znáte sami spoustu. Máme pro vás internetového poradce, kdy/co/proč/jak/kam dětem obléknout. A nejen to, jsme (a vy budete s námi) ještě o krok dál: dáme vám rady, jak vést děti k tomu, aby se projevil jejich osobní vkus a ony se časem samostatně dokázaly obléknout nejen prakticky, ale také fešně a nezahanbovaly nevhodnými kreacemi (od jemných nuancí po celkový celek) své rodiče ani sebe samy.

A tak vítejte a račte vstoupit do módního světa Růženčina!

Autorku a hlavní (a jedinou) představitelku nového seriálu vy, pravidelní čtenáři, moc dobře znáte. Odjakživa. Doslova. Prošli jste si s ní její první rok měsíc po měsíci od narození po oslavu prvního roku. Pak jste dva roky sledovali, jak roste a žije se svým bratrem (duo RaFani). Možná vás její smysl pro módu podvědomě zasáhl už během těchto let. Pokud ne (a byl by to dost div), můžete si je připomenout, stačí kliknout na štítek RaFani nebo Růženka.

ŠÍPKOVÁ..?
Během dosavadních tří let jste zřejmě pochopili, že ač se jmenuje Růženka, tak je to spíš dračice, než princezna a o nějakém stoletém spánku nemůže být řeč. Zato její řeči (tzv. frky) jste si oblíbili. A teď, když už dorostla do věku tří let a po prázdninách půjde do školky, je na čase začít být trochu povrchní. Opět doslovně. Domnívám se, že děvče s dvacaterými šaty ve své skříni už o módě prostě něco musí vědět. Nebo tedy nemusí, ale chce. A jakkoliv jsme prošly několika vlnami, tak myslím, že jsme se ustálily na celkem vhodné vlně. Nejprve to bylo podle heslo „nikdy žádná růžová“, pak přišlo dost růžové, pak se to tak nějak vyrovnalo… Ale design růží samozřejmě trvá a vydrží, než se nositelka stejného jména (zřejmě v pubertě..?) vzpříčí, naštve, případně si nechá říkat jinak. Kdo ví. Do té doby pojedeme dorůžičkova. Dočkáte se tedy samozřejmě i růžičkového dílu, ale nebojte se toho, že by to bylo jen o růžové. Ani omylem. Hurá třeba do zeleně do zelené!

INSPIRACE
Inspirací pro dětský módní blog mi byl rozhovor Jana Krause s blogerkou a slavnou neteří v jednom, slečnou Jágrovou. Všimla jsem si několika podstatných informací ohledně focení, které mi byly blízké i v mém předešlém fotografickém životě. Stačí fotit módu z aktuálního šatníku, lze používat víckrát stejné kusy, jsou-li oblíbené a hodící se. Je potřeba dbát na atmosféru a místo, kde jsou fotografie foceny, aby zaujaly. Hodně. Rozhodně.

Když jsme se zmínily o jediné představitelce, musím říct, že při focení se nám občas do záběru motal i modelčin bratr, což jindy vítáme, ale k tomuto účelu se to nehodilo, takže jsme chlapce občas musely odhánět ze záběru. Nicméně alespoň má díky tomu svou sérii módních fotografií. Třeba na ně někdy dojde v bonusovém či výročním článku. Pravdou však je, že nedávno jsem si při slavnostní příležitosti uvědomila, že nastrojit kluky je snadné a trochu nudné. Košile, maximálně vestička (a u té je někdy tenká hranice mezi roztomilostí a buránkovstvím – kterému se budeme také v jednom samostatném dílu věnovat, rozhodně tento styl nezavrhuji – ba naopak – ale ne vždy je vhodný vzhledem k určitým konkrétním situacím). Jasně, hoch může mít moderní střih džín, pěkné kšandy, stylovou čapku… Ale to je asi vše, moc toho vymyslet nelze. Zato u holčičího oblékání se lze vyřádit. Jak na pozici maminky, tak z postu děvčete osobně. A to bývá ještě zábavnější.

Budeme se postupně v seriálku věnovat různým časovým i ročním obdobím. Vrátíme se věkově zpět (alespoň pomocí fotek tedy…), budeme se věnovat speciálním příležitostem (nejen slavnostním), oblíbeným a neoblíbeným (jak pro rodiče, tak pro dítě) kouskům v šatníku, barvám, doplňkům, doladění, fotografickým pozadím, popředím a pózám…

A hlavní cíl? Ten je přeci jasný: rozšířit dětem i rodičům obzory v možnostech oblékání našich juniorů, z nichž chceme mít lidi, kterým jde v první řadě o vzhled a image, lidi, kteří mají potřebu vzhlížet se v každém odrazu, který potkají (= pobavit se).

 

Tak na vymóděnou za měsíc!

Komentujte jako host

  Odebírat  
Upozornit na